Doelgroepen
horeca en recreatie
Door de aandacht te vestigen op bijzondere producten of aanbiedingen kan BirdOnScreen bijdragen aan extra omzet. Terwijl gasten wachten op hun bestelling of hun maaltijd genieten, worden ze op de hoogte gehouden van het laatste nieuws. Op de gewenste tijdstippen worden reclameboodschappen overgebracht, afgewisseld met infotainment, nieuwsberichten, sport en algemene informatie, het kan allemaal. Waardoor eventuele wachttijden als minder storend worden ervaren. Breng gasten op het door u gewenste moment op de hoogte van aanbiedingen, prijzen, activiteiten, laatste nieuwtjes en verwenarrangementen. BirdOnScreen kan daarnaast ook zeer goed toegepast worden in uw bedrijfskantine.
Zorg/medisch
Een wachtkamer met voldoende, interessante afleiding is van wezenlijk belang. Tegelijkertijd is het mogelijk op gepaste wijze belangrijke informatie over te brengen. Zo kunt u specifieke spreekuren of specialistische kennis die in uw praktijk aanwezig zijn onder de aandacht brengen bij iedere patiënt die uw wachtkamer bezoekt. Informatie, afgewisseld met nieuwsberichten betreffende uw vakgebied, zal de aandacht vasthouden en tegelijkertijd voor voldoende afleiding zorgen, ook is mogelijk de patiënten op de hoogte te houden van de eventuele wachttijden. In een zorgcentrum kan BirdOnScreen bijvoorbeeld ook een waardevolle toevoeging zijn door op heldere wijze dagelijkse mededelingen te doen.